Україна повинна наростити експорт продуктів харчування до Японії та Кореї, щоб вирівняти сальдо зовнішньої торгівлі з цими країнами, а також диверсифікувати ринки збуту після чергового торгового конфлікту з Росією.
Таку думку висловив Олександр Охріменко, президент Українського аналітичного центру.
Україна більше купує в Японії і Кореї, ніж їм продає.
Перш за все, Україна купує в цих країнах автомобілі та побутову техніку, і на даний момент ця тенденція зберігатиметься. 
"Українці навряд чи відмовляться від корейської або японської техніки. Але негативне сальдо зовнішньої торгівлі негативно впливає на наш платіжний баланс і фактично показує, що Україна віддає валюту в ці країни, а не отримує її звідти", - зазначив Охріменко.
 
Експерт зазначив, що минулого року до Кореї було продано українських продуктів харчування на суму $ 245 млн, а в нинішньому році цей показник повинен вирости — як за рахунок розширення закупівель українських товарів, так і за рахунок хорошого врожаю зернових в Україні. Аналогічна ситуація спостерігається в торгівлі з Японією. Близько 60% українського експорту в Японію — це продукти харчування. Охріменко зазначив, що в останні роки спостерігається різке зростання українського експорту в ці країни і країна повинна стимулювати його подальше збільшення.
 
«Такий метод ведення бізнесу, коли Україна постачає продукти харчування в обмін на автомобілі та побутову техніку, вигідний обом сторонам. Україна, як один зі світових лідерів виробництва продуктів харчування, може забезпечити Корею і Японію продуктами харчування згідно всім їхнім запитам і потребам», — сказав експерт. Він нагадав, що в світлі останніх торговельних конфліктів з Росією і країнами Митного союзу диверсифікація експортних ринків стає для України та великого бізнесу життєво важливим питанням.
Нагадаємо, що за підсумками першого півріччя 2013 сальдо зовнішньої торгівлі України з Кореєю склало «мінус» $ 350 млн і з Японією «мінус» $ 345 млн.
 
Інф.: vkurse.ua

Коментарі

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити