"Хюндаям" знайшли заміну (ФОТО)

Комісія, яка 5 квітня працювала на заводі, зазначила, що склад і комплектність міжрегіональних двосистемних дев'ятивагонних електропоїздів серії ЕКр1 виробництва ПАТ "КВБЗ" відповідають умовам технічного завдання. А їх технічні характеристики і конструкція - сучасному світовому рівню аналогічної продукції відповідного класу.

Поїзд номер 001 пройшов за час випробувань близько 60 тисяч кілометрів, поїзд номер 002 — близько 6 тисяч. Крюківський вагонобудівний завод отримав замовлення від «Укрзалізниці» на виробництво 10 подібних потягів.
Міжрегіональний швидкісний двосистемний електропоїзд підвищеної комфортності виробництва Крюківського вагонобудівного заводу формується з 9 вагонів. Експлуатаційна швидкість 160 км/год. При незначних доробках може бути збільшена до 200 км / год.
Обладнаний краш-системою, розташованою в головній частині вагона під пластиковим обтічником. Цей пристрій дозволяє зберегти електропоїзд і його пасажирів в аварійних ситуаціях.

В одному з вагонів електропоїзду обладнаний бар. Для буфетного обслуговування пасажирів у вагонах застосована система харчування, аналогічна використовуваній в цивільній авіації.
Кожен вагон обладнаний потужною власною акумуляторною батареєю, що забезпечує тривалу підтримку працездатності обладнання та систем безпеки в аварійних ситуаціях.
Для виключення ситуації, при якій в зимовий час може бути відключено опалювання, в конструкції поїзда реалізовано подвійне резервування по потужності.

З метою забезпечення безпеки в кожному пасажирському салоні та кожному тамбурі встановлені відеокамери спостереження. У поїзді застосовані вхідні зсувні двері, що забезпечують високу щільність, разом з тим вони обладнані функцією, що виключає защемлення пасажира.
Крісла 1-го і 2-го класів з висувними подушками, регулюється їх нахил. Біля кожного сидіння першого і другого класів — розетки для зарядки мобільних телефонів або роботи ноутбуків. У салонах є спеціальні місця для великого багажу та верхнього одягу.
Інф. та фото: unn.com.ua
Коментарі