Нове Міністерство інформації "вправить мізки" журналістам?
Кремль називає російсько-українську війну набором агітпропівських штампів: "українська криза", "криза в Україні", "громадянська війна в Україні", "конфлікт в Україні", "регіональний конфлікт на Південному Заході" тощо. У ВСІХ цих пропагандистських шаблонах відсутнє найменування агресора, який розв'язав і веде цю війну. Усі ці геббельсівські штампи є безвідносними до  країни-терориста і загарбника Росії!
Але прикро, що українські ЗМІ, в тому числі провідні, свідомо чи несвідомо мавпують ці штампи, граючи на боці агресора. Так, словосполучення "українська криза" (не в розумінні "економічна криза", а в якості ідентифікації збройного російсько-українського конфлікту), продовжують лунаюти в ефірі ТСН, з'являтися на шпальтах "Дзеркала тижня" та інших видань.
Невже редакторам і журналістам важко навчитися вести інформаційну війну без створення спеціального Міністерства інформації?

Михайло Роль, політичний експерт, журналіст,
для "Волі народу"

Також по темі:  Журналіст закликав медійників не називати воєнний конфлікт між Росією і Україною "українською кризою" - читати ТУТ

Коментарі

 

Add comment

Security code
Refresh