Володимир Пилипчук: Для недопущення випадків узурпації влади і використання її в інтересах особистої наживи, а також започаткування репресій проти власного народу, для недопущення кровопролиття в державах необхідна нова місія ООН. Про це відомий політик і економіст написав на своїй сторінці у "Фейсбук".
Надворі 21 століття. І я вважав би, що для недопущення пограбування народів керівниками держав, а також нищення населення, ООН не мала б очікувати до початку громадянської війни, а виробити превентивні процедури. ООН мала б також вдосконалюватися, оскільки її невтручання у внутрішні конфлікти ДО початку кровопролиття вже в цьому столітті дорого обійшлося народам багатьох держав. Необхідно розширення повноважень ООН, вдосконалення її структури і розробка методології проведення процедур прийняття рішень в ООН.
Потрібна також міжнародна норма, норма ООН - що керівники держав, які грабують свій народ, рішенням Генасамблеї ООН (чи її РадБезу) вважаються такими, що втратили легітимність з моменту прийняття такого Акту.

У такому випадку призначаються дострокові вибори, їх дата, Силові органи і друк бюлетенів автоматично переходить під управління опозиції тієї ж держави. Центральна Виборча Комісія і комісії на місцях формуються виключно опозицією. Дострокові вибори проводяться під контролем спостерігачів ООН з міжнародних спостерігачів. Керівнику такої держави ООН гарантує непереслідування у випадку його згоди на націоналізацію майна, набутого (награбованого) за час його правління.

У випадку незгоди керівника-злодія з описаною процедурою у державі встановлюється режим прямого управління виборами зі сторони відповідного Комітету ООН. В країну вводяться миротворчі сили ООН. Збройні сили держави і міліція(поліція) для недопущення кровопролиття на період проведення виборів передаються у підпорядкування миротворчих сил ООН.

У випадку невиконання й такого рішення і вчинення збройного опору зі сторони режиму гарантії ООН щодо недоторканності для такого керівника анулюються і його справа передається Трибуналу ООН, який оголошує таку особу (осіб), а також тих силовиків, що не виконали рішення ООН - поза Законом з витікаючими наслідками.

Довідково:
Що означає статус особи "поза Законом":
Особа, якій Трибуналом ООН визначений такий статус, позбавляється права використання судових засобів захисту, а її майно та земельні володіння підлягають конфіскації на користь держави.
Скасування статусу "поза Законом" стане можливим, якщо злочинець добровільно передасть себе в руки Трибуналу ООН.

Історичний екскурс (з Вікіпедії):
У Римській імперії спочатку, а потім і в Європі, завдання шкоди чи вбивство такої людини не мало юридичних наслідків, а надання йому допомоги, в тому числі у наданні сховища, харчування чи одягу, прирівнювалось до державного злочину й могло також каратись оголошенням поза законом.
Виникнення інституції "поза Законом" було пов’язано з неефективністю судово-виконавчої системи, бо злочинець міг легко втекти від правосуддя, Оголошення "поза Законом" ставило злочинця поза законом і надавало будь-якій людині можливість його заарештувати, заподіяти шкоди чи навіть убити…

Володимир Пилипчук, український політик, науковець,
академік Академії економічних наук України, професор

Коментарі

 

Add comment

Security code
Refresh