На сьогодні ряд вітчизняних автовиробників прогнозують можливість зупинки своїх потужностей через неврегульованість питання надання пільг.
Існують загрози, що не всі з них встигнуть відкрити, отримати дозволи та пройти сертифікацію утилізаційних центрів, що може паралізувати ринок з вересня по жовтень.
Ряд виробників замислюються, чи вигідно відкривати утилізаційні центри або простіше сплатити утилізаційний збір?
 
Створення утилізаційних центрів, на будівництво кожного з яких потрібно витратити близько 7 мільйонів євро, може виявитися нерентабельним для вітчизняних виробників.
 
При цьому ймовірність того, що такі центри будуть побудовані іноземними інвесторами, наближається до нуля внаслідок специфіки інвестиційного клімату України.
 
Аналогічний актуальний прогноз щодо перспектив будівництва виробничих потужностей компаніями, чиї автомобілі присутні в Україні лише як імпорту. Це підтверджує досвід, пов'язаний зі спробою виходу на український ринок одного з японських виробників, йдеться у матеріалі.
 
Як відомо, у Мінекології хочуть зробити утилізаційний збір однаковим для всіх авто.
 
Як повідомлялося, президент доручив Кабінету міністрів вдосконалити закони про утилізацію, привівши його норми у відповідність з нормами Світової організації торгівлі, а також скасувати коригувальні коефіцієнти.
 

Коментарі

 

Add comment

Security code
Refresh