Чи зможуть Інтернет-магазини замінити традиційну торгівлю?
Останнім часом в Україні кількість Інтернет-магазинів зростає прискореними темпами. Тільки в цьому році з'явилося більше 1,5 тис. нових Інтернет-магазинів. На даний момент близько 12% з усієї сукупності українських підприємств продають свою продукцію через Інтернет. З початку року обсяг Інтернет-торгівлі склав 47,5 млрд. грн. Це близько 7,5 % всього роздрібного товарообігу в Україні, пише ubr.ua з посиланням на ФінОгляд.
Це досить таки хороший успіх, який багато в чому був викликаний зростанням кількості користувачів Інтернетом. На даний момент Україна займає 33-е місце в світі за охопленням Інтернетом населення країни. Зате входить у лідери зростання нових користувачів Інтернетом в Європі. У Інтернет-торгівлі дійсно існує великий потенціал для розвитку. І хоча кількість Інтернет -магазинів зростає, але залишається ще багато незайнятих ніш на цьому ринку, і конкуренція дозволяє стартувати новачкам. Дуже часто старт-апи базуються на Інтернет-торгівлі як майданчику для реалізації амбітних проектів.

Але, на жаль, наша Інтернет-торгівля має дуже велику проблему, яка з часом може істотно перешкодити нормальному розвитку цього сегмента торгівлі. Головний недолік української Інтернет -торгівлі це відсутність інтеграції з Інтернет-платежами. В Україні прийнято розраховуватися готівкою і в Інтернет-магазинах, а у Швеції, де через Інтернет-торгівлю продають близько 82% всіх товарів, розраховуються тільки за допомогою Інтернет-платежів. Те ж саме спостерігається і в США, і в інших розвинених країнах світу. Не може розвиватися Інтернет-торгівля, якщо вона не буде базуватися на Інтернет-платежах. Тому велика кількість українських Інтернет-магазинів приречені на провал, незважаючи на всю привабливість цього бізнесу. Ми спочатку створюємо неправильну модель, а потім лаємося, що вона не хоче працювати. Можливо, варто відразу робити правильно.

Інф.: ubr.ua

Коментарі

 

Add comment

Security code
Refresh