Транспортний сектор стає найуразливішим місцем України
"Укрзалізниця" наступна
На всіх фронтах в "Укрзалізниці" суцільні невдачі: персонал переводять на чотириденний робочий тиждень, рейси скорочують, коштів на оновлення рухомого складу нема, - пише "Економічна правда". В уряді за цим спокійно спостерігають. Загалом в кінці 2012 року в компанії повідомляли, що "для забезпечення потреб населення у якісних комфортних пасажирських та вантажних перевезеннях" на оновлення рухомого складу необхідно понад 180 млрд грн.
Держава ж не поспішає рятувати головного "соціального" перевізника. Детальніше
На всіх фронтах в "Укрзалізниці" суцільні невдачі: персонал переводять на чотириденний робочий тиждень, рейси скорочують, коштів на оновлення рухомого складу нема, - пише "Економічна правда". В уряді за цим спокійно спостерігають. Загалом в кінці 2012 року в компанії повідомляли, що "для забезпечення потреб населення у якісних комфортних пасажирських та вантажних перевезеннях" на оновлення рухомого складу необхідно понад 180 млрд грн.
Держава ж не поспішає рятувати головного "соціального" перевізника. Детальніше
Коментарі