Український кризовий медіа-центр має стати антикризовим, - експерт

У Києві діє Український кризовий медіа-центр uacrisis.org, мета якого - інформувати світову спільноту про ситуацію в Україні.
На думку незалежного політичного експерта Михайла Роля творці центру забули про відому приказку: "Як ви яхту назвете, так вона і попливе". Михайло Роль вважає, шо такий центр має називатися не кризовим, а антикризовим. Назва має відповідати змістові.
"За законами позитивного PR не можна закріплювати у свідомості людей словосполучення "українська криза", особливо, якщо ця криза має не українські корені. Якщо називати речі своїми іменами, то нинішню кризу нам нав'язала "братня" держава. Якщо хтось починає займаєтися словоблуддям (а це не личить експертам центру), то потім російсько-український воєнний конфлікт називають громадянською війною, а воєнну агресію називають АТО. Коли постійно вбиваються в голову слова "українська криза", які звучать на весь світ (!) - це наносить шкоду Україні.
Експерти, які працюють у медіа-центрі - це ж не якісь "кризові менеджери", і вони повинні не роздмухувати штучно якусь начебто "внутрішню українську кризу", а пропонувати і впроваджувати антикризову стратегію", - підсумував експерт.
Михайло Роль також нагадав, що раніше в Україні діяв Антикризовий центр як координаційний допоміжний орган влади, утворений 5 листопада 2002 року Указом Президента Кучми з метою «вдосконалення взаємодії центральних органів виконавчої влади та координації здійснюваних ними заходів щодо реалізації державної політики у сфері запобігання і подолання кризових ситуацій, що спричинені екстремістськими або терористичними проявами».
Основними завданнями Антикризового центру були визначені: координація заходів, здійснюваних центральними органами виконавчої влади та спеціальними органами, на які покладено виконання функцій боротьби з тероризмом, щодо запобігання та ліквідації кризових ситуацій, які стали наслідком екстремістських проявів або терористичних актів; розгляд пропозицій щодо сил і засобів, які залучаються до подолання таких проявів чи актів.
Розформований 19 лютого 2007 Указом Президента Віктора Ющенка.
Довідка: Український кризовий медіа-центр - це ініціатива групи українських експертів у галузі міжнародних відносин, PR і комунікацій. Вони вирішили безкоштовно брати участь у роботі центру, щоб світ отримував більш об'єктивну картину того, що відбувається в країні.
Серед його організаторів - топ-менеджмент з провідних українських PR-агентств та інших організацій, в тому числі, колишній заступник міністра МЗС Валерій Чалий з Центру Разумкова, президент PRP Наталія Попович, колишній директор з комунікацій «Майкрософт Україна» Ярина Ключковська, директор NewsFront PR Agency Володимир Дегтярьов і інші експерти.
Цей медіа-центр за задумом його організаторів - майданчик для виступів представників української влади, експертів, міжнародних організацій, дипломатів.