Велосипедисти кажуть, що столиця не пристосована для такого транспорту, але хвалять мера за те, що взагалі вирішив змінити авто на електробайк
Катання мера Віталія Кличка на велосипеді по місту виявилося не разовою акцією. Вчора вранці, так само як і у вівторок, він виїхав на роботу на двоколісному за 5 тис. євро. Правда, не один.
Як з'ясували "Вести", почергувавши біля його будинку. Кличка супроводжує велосипедна охорона, але і вона не рятує від київських доріг, які зовсім не пристосовані для двоколісного транспорту.

Падіння через бордюр

О 9:30 до під'їзду будинку на Богдана Хмельницького мер під'їхав на велосипеді в спортивному одязі разом із братом Володимиром і охоронцем. Поруч стояв джип «Тойота», який зазвичай супроводжує Кличка, а також ще два представницьких авто. Брати зникли в під'їзді, і через півгодини градоначальник вийшов звідти вже в костюмі, сів на велосипед і поїхав. За ним таким же способом рушив охоронець, а машини, які чекали, поїхали слідом за Володимиром.
Біля перехрестя з вул. Володимирською Кличко зупинився на червоне світло, на зелений він і охоронець рушили по зебрі, але в кінці переходу мер вирішив заскочити на велосипеді на бордюр. У підсумку Кличко впав, перелетівши через кермо. Частина перехожих, яких було чимало, кинулися на допомогу меру, але вона не знадобилася. Він встав, обтрусився і поїхав в сторону мерії.

«Мер порушує правила»

«Кличко на собі відчув, як це їздити по київських вулицях на велосипеді, - каже «Вістям» координатор Асоціації велосипедистів Києва Ксенія Семенова. - Але це дуже круто, що він зважився, п'ять років тому ми взагалі не могли уявити подібне». Втім, координатор велошколи Асоціації Дмитро Макогон каже, що Кличко порушив правила дорожнього руху.

Киян слідом за Кличка задумали пересадити на велосипеди
«Скажімо, повертати наліво, як це зробив мер, заборонено. Точно так же, як і їздити по тротуару і переходах - він повинен був злізти з велосипеда і перейти «зебру» пішки. Але порушують всі, оскільки у нас майже немає велосипедної інфраструктури, дороги не пристосовані. Буває, що замість крайньої правої смуги, де, за правилами, повинні їздити велосипедисти, їдуть по другій - так безпечніше», - говорить Макогон.

За його словами, в Києві дуже мало велодоріжок, а ті, що є, не завжди вільні. «Є доріжка від м.« Житомирська» до м.«Святошин». Але там або бабусі продають квіти, або машини паркуються. Проїхати важко. Правда, є непоганий маршрут із Троєщини на Труханів острів, який розроблявся Асоціацією, але цього ж недостатньо. Наприклад, у центрі взагалі нічого не передбачено, щоб використовувати велосипед як транспорт, а не просто для прогулянок», - говорить Макогон.

При цьому навіть багато топ-менеджерів із задоволенням їздили б на двоколісному на роботу - в Асоціації велосипедистів чимало директорів і чиновників.

Мода у чиновників
У мерії кажуть, що Кличко почав приїжджати на велосипеді з початком сезону. «Його велик уже кілька тижнів можна побачити на парковці з боку «Київзему», - каже нам джерело. - І його пристрасть до двоколісних - предмет розмов на прикурах і за чашкою кави. Хоча, чула, що слідом за ним і інші збираються пересідати».

«Я давно вже практикую поїздку на роботу на велосипеді, - каже нам глава Шевченківської РДА Олег Гаряга. - Але я вам скажу, що звичайний велик для Києва з його високими підйомами та спусками і нерозвиненою велоструктурою - вчорашній день. Заміна йому - електробайк, як у Віталія. Сподіваюся, теж пересяду колись». А радник мера і новоспечений нардеп Дмитро Білоцерківець збирається навіть у Раду їздити на велосипеді.

«Подумаю, чи не їздити і в Раду, хоча робота нардепа і радника передбачає швидке переміщення по місту, і не завжди велосипед - порятунок», - каже нам Білоцерківець.

Інф. та фото: vesti-ukr.com

Коментарі

 

Add comment

Security code
Refresh