Вчорашній ранок у київському метро пасажири згадували майже цілий день. Відразу на двох станціях ("Університет" і "Дніпро") зламалися поїзди. І хоча рух зупинився буквально на кілька хвилин, цього вистачило, щоб у час-пік утворилася величезна тиснява.
Машиністи столичного метрополітену розповіли, що кожен день ламається від двох до п'яти поїздів, проте далеко не всі проблеми помітні пасажирам. У метро Києва уточнили причини проблем і технічні особливості рухомого складу.

«Минулого року було близько 60 технічних поломок, через які зупинялися потяги. За п'ять місяців цього року — лише 10. Наша система безпеки стала працювати краще. Кожен випадок ми аналізуємо, робимо все, щоб він не повторювався. Але і рухомий склад зараз оновлюється», — розповів заступник голови метрополітену столиці Олександр Чичикало, передають "Вести".

Відзначається, що у столичному метро достатньо потягів, що їздять із 60-х років минулого століття.

«Нещодавно ці вагони обстежили і продовжили їм термін служби ще на 20 років — вони міцні через надійний кузов. На Заході вагони теж по 60 років їздять. Взагалі, ми вагони не списуємо — запас же повинен бути», — зазначив Чичикало.

Один з машиністів метро, Сергій, повідомив виданню, що кожен день ламається по два, а то й п'ять поїздів. Проте пасажирам це не завжди помітно, оскільки проблему можуть побачити перед виходом на лінію, і склад відразу змінюють. Або машиніст доїжджає до кінцевої станції, а потім вирушає в депо.

Колишній машиніст Олександр зазначив, що, як правило, потяги виходять з ладу восени і взимку — зростає кількість пасажирів, а дощ, сніг і мороз шкодять старим вагонам.

Інф.: vesti.ua

Коментарі

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити