Створення територіальних громад правовим шляхом стартує з Києва
23 грудня, ініциативною групою було подане Повідомлення до КМДА про створення Територіальної Громади м. Києва! За законом "Владі" протягомі 10 діб треба або офіційно відмовити у вимогах за змістом Повідомлення, або його задовільнити! Якщо немає ніякої реакції, вважається що вимога задовільнена! На 2 січня 2015 року ініціативна група анонсує проведення круглого столу в КМДА з питань юридичного оформлення громад.

В просторі відновлення Конституційного устрою шляхом утворення територіальних громад, як юридичних осіб публічного права власності в Україні, працюють декілька об’єднань та ініціатив, кожна з яких претендує на позицію домінуючої і основної. Не прийняття одна одної веде до соціально політичних конфліктів і розгортання нової хвилі революційних настроїв. В суспільстві накручується ідея чергового Майдану, замість вирішення всіх назрілих проблем шляхом переговорів і прийняття рішення жити по загально визначеним принципам викладеним для громадян в Основному Законі України – Конституції.
Передбачаючи всі негативні наслідки цього, ми вносимо пропозицію розпочати процес консолідації всього суспільства не навколо лідера, або політичних партій та рухів, які в Україні себе дискредитували, а об’єднатись навколо публічної власності і Конституції, які є базовими для всіх країн світу. Саме в тому полягає унікальність нашої позиції і ми, згідно викладених заяв (в повідомленні 08/КО -7645 від 24.12.2014р.) складом ініціативної та робочої групи, готові представити на суд широкого кола громадськості загально національну програму. Для цього ми запрошуємо Вас взяти участь у круглому столі - дискусії «Самоврядування в Україні: зміст, сенс і методологія юридичного оформлення первинного суб’єкта – територіальної громади».
Цей захід ми пропонуємо провести серед тих громадських діячів, які мають не лише наукові дослідження, а і мають практику формування територіальних громад на місцевому рівні, можуть дати аналіз поточного рівню самоврядування на місцях. В якості експертів виступів спікерів та виступаючих ми просимо Вас запросити фахівців з даного питання країн Європи: Польщі та Швейцарії. Акценти їх доповідей бажано зробити на формах безпосередньої демократії в їх країнах.
Анонс даного заходу просимо розмістити у всіх комунальних ЗМІ України і запросити провідні телеканали.
Даний захід за Вашим сприянням плануємо провести 02.01.15 року в приміщенні Київської міської державної адміністрації.

Голова ініціативної групи по створенню в Україні територіальних громад Д.О. Павліченко


                                        Обгрунтування позиції ініціативної групи:

                                                            Повідомлення
        про утворення ініціативної та робочої групи по відновленню Конституції України

України (конституційного устрою) республіки України у м. Києві та по всій Україні шляхом утворення територіальних громад в кожній
адміністративно - територіальній одиниці, як юридичної особи публічного права
«Україна є республікою», - так визначає ст. 5 Конституції України. Рес-публіка (від латинського — справа громади. Отже, держава Україна, за формою державного правління - республіка і є справою громади. Громади - це спільне проживання громадян України на своїй території пов’язаних спільною власністю та спільною працею.
Таким чином, республіканський лад в Україні передбачає функціону-вання територіальної громади держави Україна утвореної із територіальних громад-власників адміністративно-територіальних одиниць власності грома-дян України за Конституцією України.
Згідно ст. 4 Конституції в державі Україні існує єдине громадянство. Підстави набуття і припинення громадянства України визначаються законом.
Ст. 1. ЗУ “Про громадянство України “ визначає поняття «громадянство України», як правовий зв'язок між фізичною особою і Україною, що знаходить свій вияв у їх взаємних правах та обов'язках. Документом, що підтверджує громадянство України за ст.5 ЗУ “Про громадянство України” визначено - паспорт громадянина України.
Конституцією республіки Україна визначено Український народ, громадян України всіх національностей, як ВЛАСНИКІВ спільної сумісної власності на території громади і держави, а саме,
По - перше, ВЛАСНОСТІ Українського народу на ВЛАСНІСТЬ територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах. Для реалізації територіаль-ною громадою свого права на безпосереднє управління своєю власністю (ст. 140 Конституції України), ст. 142 визначено матеріальну і фінансову основу місцевого самоврядування - рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бю-джетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у ВЛАСНОСТІ територіальних громад.
Абз.1 ч.І ст.1 ЗУ “Про місцеве самоврядування” визначає:
«Жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями - область, район, місто, район у місті, селище, село є територіальною громадою.» Згідно абз.2 п.1.2 ПОРЯДКУ реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів (Наказ МВС України від 22.11.2012 N 1077 Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18 грудня 2012 р. за N 2109/22421) відомості про місце проживання та місце перебування особи вносяться до паспорта громадянина України.
Територіальні громади села, селища, міста (жителі, Український народ, громадяни України, до паспорта яких внесено місце проживання у селі, сели-щі, місті) управляють майном, що є в комунальній (підприємств (об'єднань), організацій і установ за нормами ст. 143 Конституції України:
1. БЕЗПОСЕРЕДНЬО;
2. або через утворені ними органи місцевого самоврядування.
Фактично ж жодної територіальної громади - власника в державі Украї-на не створено, тому, до цього часу починаючи з 28.06.96 року республіка Україна проголошена, але не відбулася, як загальна справа громадян.
По-друге, ВЛАСНІСТЬ Українського народу. Перше речення ч.1 ст. 13 Конституції України, встановлює, що: «Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права ВЛАСНОСТІ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ, ГРОМАДЯН України всіх національностей (за реченням першим преамбули Конституції України ), що і є державою Україна за ч. 1 ст.14 Конституції України.
Носієм суверенітету України, що поширюється на всю територію Украї-ни, і єдиним джерелом влади в Україні є народ. НАРОД здійснює ВЛАДУ за нормами ст.2 та 5 Конституції України:
1. БЕЗПОСЕРЕДНЬО;
2. і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування;
Власна ВОЛЯ власника національного багатства України і є джерелом ВЛАДИ Українського народу з огляду на наступне.
За ст. 317 ЦК України, ВЛАСНИКОВІ належать права володіння, кори-стування та розпоряджання своїм майном та встановлено, що на зміст права власності не впливають місце проживання власника та місцезнаходження майна.
Поняття права ВЛАСНОСТІ визначено ст. 316 ЦК України, як право ОСОБИ на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю ВО-ЛЕЮ, незалежно від ВОЛІ інших осіб.
Співвласники майна, що є у спільній сумісній власності ВОЛОДІЮТЬ, КОРИСТУЮТЬСЯ ним спільно і РОЗПОРЯДЖАЮТЬСЯ за згодою всіх співвласників, якщо не встановлено домовленістю між ними за нормами ч.1, 2 ст. 369 ЦК України.
Право ж спільної сумісної власності за ч.1, 2 ст. 368 ЦК України визна-чено, як спільна власність двох або більше осіб без визначення часток кожного з них у праві власності і визначено, що є суб'єктами права спільної сумісної ВЛАСНОСТІ можуть бути ДЕРЖАВА , ТЕРИТОРІАЛЬНІ ГРОМАДИ, якщо інше не встановлено законом.
Ст. 318 ЦК України визначає, що суб'єктами права власності є Український народ та інші учасники цивільних відносин, такі, як ДЕРЖАВА УКРАЇНА, ТЕРИТОРІАЛЬНІ ГРОМАДИ та інші суб'єкти ПУБЛІЧНОГО ПРАВА (за статтею 2 «Учасники цивільних відносин» Цивільного кодексу України ).
Із норм ст. ст. 316, 318 ЦК України випливає, що і держава Україна і те-риторіальні громади сіл, селищ, міст, районів у містах держави Україна, є юридичними ОСОБАМИ ПУБЛІЧНОГО ПРАВА, як це, до речі, існує у всьому світі.
Досягнувши 18 річного віку, ми, громадяни України всіх національностей - Український народ, стаємо виборцями і здійснюємо своє волевиявлення через вибори, референдуми та інші форми безпосередньої демократії, (ст.ст. 69-70 Конституції України). Ці форми демократії нам потрібні не інакше, як для досягнення спільної згоди у процесі управління нашої спільною власністю - комунальною та власністю-територіальних громад у межах територіальних громад, та державної власності Українського народу, у межах держави, унітарної республіки Україна. Тобто, наше спільне майно, використовується нами спільно для забезпечення матеріальних, духовних умов нашого співжиття та забезпечення суспільного порядку.
Тому, НАРОДНЕ ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ на місцевих до органів місцевого самоврядування і загальнодержавних виборах до органів державної влади та референдумах і є власною ВОЛЕЮ 46 млн. ГРОМАДЯН УКРАЇНИ та їх зго-дою, як співвласників по передачі у керування (управління) обраним органам влади, щодо здійснення свого права володіння, користування і РОЗПОРЯ-ДЖЕННЯ спільною сумісною власністю на об’єкти власності (державу Украї-ну) Українського народу (громадян України всіх національностей) та влас-ність територіальних громад адміністративно-територіальних одиниць, де проживають громадяни України і є джерелом ВОЛІ — ВЛАДИ .
З огляду на те, що саме Український НАРОД разом із своєю власністю на національне багатство за ст.13, ст.14 Конституції України і є ДЕРЖАВОЮ УКРАЇНА і як наслідок НАРОД є носієм сувверенітету (верховної влади) та джерелом ВЛАДИ і здійснює ВЛАДУ безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування за ст. 5 Конституції України, то виходить логічним, що ДЕРЖАВНА ВЛАДА (ВОЛЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ - власника національного багатства держави Україна) в Україні за ч. 1 ст. 6 Конституції України здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Та за частиною 2 ст.6 та ч.2 ст.19 Конституції України, ОРГАНИ державної влади: законодавчі, виконавчі та судові та органи місцевого самоврядування їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі та в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За реченням другим ч.2 ст. 13 Конституції України, від імені Українсь-кого народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
Порядок БЕЗПОСЕРЕДНЬОГО здійснення ВОЛІ Українського народу, громадян України, що досягли 18 років встановлено Постановою Верховної Ради України “Про затвердження Положення про загальні збори громадян за місцем проживання в Україні”.
І коли органи влади не виконують своїх повноважень і обов’язків вста-новлених законом громадяни України зобов’язані взяти відповідальність заради майбутнього і створити республіку - справу громади держави України.
Так фактично жодної територіальної громади - власника у адміністративно-територіальних одиницях так само і у державі Україна не створено, тому, до цього часу починаючи з 13.07.96 року республіка Україна проголошена, але не відбулася, як справа громад.
У тому числі і в м. Києві не створено територіальної громади – власника, що підтверджується тим, що за 23 роки не реєструвались територіальні громади в районах столиці, як адміністративно – територіальних одиницях, а це значить , що Київська міська рада створена не в конституційний спосіб.( дод 1,2,3 відповіді управлінь юстиції Дніпровського, Дарницького, Деснянського районів,, додаток 4 - відповідь щодо юридичної особи «Київська міська рада» ) Право створення територіальних громад районів у містах випливає зі ст. 133 Конституції України.
Тому нами, представниками Українського народу, громадянами Украї-ни, справою яких є захист суверенітету держави Україна, створено ініціативну групу по відновленню конституційного ладу та утворенню територіальних громад адміністративно – територіальних одиниць районів у м. Києві, як власників національного багатства за ст.ст. 13, 14 та ст.ст.140-142 Конституції України.
Також доводимо до вашого відому, що дана ініціативна група вже підсилена членами ради активістів Майдану, які поділяють конституційність да-ного процесу. Вони разом з членами ініціативних груп по створенню територіальних громад в районах столиці, що діють у відповідності до діючого законодавства, та членами ініціативних груп окремих адміністративно територіальних одиниць України протокольно, на розширених засіданнях ініціативної групи обрали робочу групу по реалізації вище зазначеної задачі і процесу здійснення децентралізації влади, що першочергово стоїть перед Україною і відповідає програмі Нового Уряду України.
Тому ми просимо повідомити про створення нашої ініціативної групи всі державні та комунальні органи м. Києва, засоби масової інформації, а та-кож оприлюднити цю інформацію на сайті Київради та КМДА. Інформаційно – роз’яснювальна робота щодо вищезазначеного громадського процесу має бути висвітлена на головній сторінці.
Також, відповідно до того, що приміщення за адресою: вул. Хрещатик, 36, належить до комунальної власності територіальної громади м. Києва та закріплений на праві оперативного управління за Київською міською радою у м. Києві від імені територіальної громади м. Києва (яка не створена відповідно до Конституції України) (відповідь № 062/12/01 -6525 від 01.07.2013 року (дод.5) ), то вважаємо доцільним, починаючи з 29.12.2015 року за адресою вул. Хрещатик,36 відповідно до норм Постанови Верховної Ради України “Про затвердження Положення про загальні збори громадян за місцем проживання в Україні” відкрити освітньо - інформаційний центр підготовки громадян України до загальних зборів. На постійній основі будуть відбуватись семінари, лекції та практикуми за темою “Відновлення конституційного ладу в Україні та м. Києві, шляхом утворення територіальних громад, як юридичних осіб публічного права». Просимо забезпечити нас всіма необхідними для того технічними ресурсами, виділити кімнати за зазначеною вище адресою.
23 грудня 2014 р.

Члени ініціативної групи

Прес-служба робочої гупи по створенню в Україні територіальних громад

Коментарі

 

Add comment

Security code
Refresh