Компанія FutureBrand опублікувала глобальний рейтинг брендів країн, в якому Україна піднялася до 98 позиції. Про це повідомляє Forbes.ua.                                                          
"Україна цього року піднялася в рейтингу на 7 місць - на тлі падіння позицій декількох європейських країн і США через економічну кризу на Заході. Допоміг нашій країні європейський футбольний чемпіонат", - зазначає видання. Сусіди України продемонстрували кращі результати. Так, Туреччина розмістилася на 45 місці, Угорщина - на 65, Польща - на 75, а Росія - на 82.   
Варто зазначити, що поточного року РФ увійшла до своєрідного антирейтингу - разом із Пакистаном, Парагваєм, Сирією і Узбекистаном вона увійшла до списку країн, чиї бренди швидко слабшають.
Нижче за Україну розмістилася Румунія - на сотому місці.
Казахстан не увійшов до нинішнього рейтингу, проте, автори звіту включили країну до списку Future 15 - країн, в яких є умови для створення дуже сильного національного бренду в майбутньому.
Country Brand Index щорік оцінює популярність і впізнанність брендів країн серед населення і експертів країн всього світу. Рейтинг заснований на оцінці кількісних даних з 3600 організацій, думок відомих мандрівників, а також глибинних інтерв'ю з експертами в різних галузях.
Оцінюють за п'ятьма напрямами: система цінностей, якість життя, умови роботи для бізнесу, спадщина і культура, туризм.
Укрінформ

Коментарі

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити