Каськів заплатив друзям 23,72 млн. грн. з бюджету за рекламу скандальної угоди!
Владислав Каськів, керівник українського Держагентства інвестицій, витрачає на рекламу своїх ефемерних прожектів мільйони бюджетних грошей. Причому, казенні гроші йдуть у компанії його друзів і знайомих.
Про це пише співзасновник антикорупційного проекту "Наші гроші" Юрій Ніколов у своєму блозі на Forbes, передає
Цензор.НЕТ.

Днями, як повідомлялося раніше, Каськів зганьбився на весь світ, коли під прицілами телекамер підписав контракт про будівництво терміналу з прийому зрідженого газу під Одесою із самозванцем, який видавав себе за представника іспанської компанії Gas Natural SDG.

Виявилося, що сама компанія нічого не знає про участь у проекті і жодних представників у Київ не відправляла.

А після серії матеріалів у світовій пресі (Financial Times, Bloomberg, Reuters та ін) можна сказати, що Каськів виставив на посміховисько Україну.

Тепер виявляється, що Держагентство Каськіва успішно тринькає гроші на рекламу. Всього у 2012 році було витрачено 23720000 грн (близько $ 2,9 млн).

Причому, частина підрядів отримують компанії, що належать членам партії «Пора», яку раніше очолював Каськів.

Він був одним з лідерів «помаранчевого Майдану» в 2005 році, а вже в 2010 році перейшов на службу до політичного опонента Віктора Януковича. Той призначив Каськіва керувати національними проектами, серед яких були проекти «Чиста вода», «Доступне житло», проект по забезпеченню школярів дешевими ноутбуками, проект з модернізації пологових будинків, проект будівництва LNG-терміналу та ін

13 вересня 2012 фірма «Глорія» отримала підряд від відомства Каськіва на 10 млн грн на «розміщення в ефірі національних телеканалів інформаційних відеороликів щодо формування позитивного інвестиційного іміджу України». Ця фірма була заснована Олександром Серватович, який у 2006 р. був включений у виборчий список партії «Пора» на парламентських виборах. Держагентство проводить рекламну кампанію за кордоном, залучаючи для цього маловідомі фірми. Приміром, Ost-West (Словаччина) в нинішньому році отримала від відомства Каськіва 7,9 млн грн для освітлення роуд-шоу, яке Держагентство проводить для залучення інвесторів в національні проекти.

Найбільші підрядники: «Глорія» - 9,96 млн грн., Ost-West (Словаччина) - 992 000 євро, «Сонце» - 1,92 млн грн.

Каськів попадався на таких сумнівних тендерах і раніше.

Програма «Знак оклику» телеканалу ТВі провела дослідження і дізналася, що жоден з проектів так і не був реалізований. Зате Владислав Каськів витратив на рекламу інвестиційних можливостей України 29 млн грн (близько $ 3,6 млн) восени 2011 року.

Гроші дісталися компаніям ТОВ «Вістка», ГО «Розмай» та ТОВ «Космополіт Менеджмент». Всі ці компанії виявилися пов'язані з друзями Владислава Каськіва і з президентом Віктором Януковичем.

Інф. Хвиля     Фото: Укрінформ

Коментарі